יום רביעי, 22 באוקטובר 2008

פידבקים מכם הגולשים

שלום חברים,
רצינו שוב להודות על הרצינות ועל מאות התגובות שהגיעו דרך המערכת (לחיצה על האייקון הכתום בפינה הימנית למטה).
הפעם, אנו רוצים לפרסם מספר פידבקים שהתקבלו לאחרונה:
"האתר מעולה. מאוד שימושי לנו להתאגדות והחלפת אינפורמציה בין הדיירים. פשוט נהדר שיש אתר כזה. עלו והצליחו, יואל"
"אני בעלת דירה בבית משותף כבר 14 שנים. ועד הבית בבניין שלנו הוא "עבריין" שמכניס את היד לקופת הועד ולוקח לעצמו כספים (וזה השימוש היחידי שהוא עושה בכסף - בבניין הוא לא מטפל). סירבתי לשלם ועד בית במשך 12.5 שנים ואף אחד לא תבע אותי (הועד ידע שאין לו "קייס" נגדי). לפני כחצי שנה נשברתי וב"עזרה הוירטואלית" שקיבלתי מכם העזתי סוף סוף להגיש תביעה כנגד הועד אצל המפקחת על בתים משותפים. לפני כשבועיים התקיים הדיון בעינייני. תודה על העצות שנתתם - הם עזרו לי מאוד ואפילו זכיתי במשפט (למרות שלא שילמתי ועד כאמור). המפקחת היתה מאוד אוהדת וסירבה לעסוק בכלל בנושא אי תשלום דמי הועד. מי "שקיבל על הראש" היה הועד! למדתי מהאתר שלכם המון ואני מקווה שסוף סוף הבניין בו אני מתגוררת ינוהל כמו שצריך ובאופן חוקי."
"אני לא גולשת הרבה מפאת חוסר זמן אך האתר בעיני חשוב ושימושי ביותר לכשאתפנה אשמח לשתף בהרבה רעיונות רלוונטים"
"היי, כשנכנסים לאתר מאד מאד קשה למצוא את המקום שבו מתחברים. זה כתוב בצורה מאד לא בולטת בצד ימין למעלה. אני ממליץ להדגיש את זה על מנת שיהיה יותר ברור. חוץ מזה, האתר מעולה!"
"אתר מצויין המגבש את קבוצת הדיירים הרוכשת דירה, שלא מכירים אחד את השני ובעזרת האתר יכולים ללמוד מאחרים בנוגע לתכנון הדירה ועיצובה (שכניהם לעתיד), ולהוות קבוצת כח מול היזם/קבלן."
"כל הכבוד על האתר. האתר יפה ומושקע .. יישר כוחכם "
"ראוי מקיף ומעניין"
"הרעיון מאוד יפה וזה נראה מאוד שימושי."
ועוד פידבקים רבים.
תודה לשולחים!
צוות פורטל בית משותף

אין תגובות: