יום ראשון, 25 במרץ 2012

דירות נופש בהרצליה

בשנים האחרונות נוצר טרנד חדש בארץ שנקרא דירות נופש. הרבה אנשים מעדיפים להשקיע את הכסף שצברו עם השנים בדירת נופש מאשר להשכיב אותו בבנק או לשחק איתו בבורסה. הנדל"ן בארץ נראה עד כה מבטיח, ובאופן יחסי להשקעות אחרות הוא משדר יציבות רבה.

לכן, הרבה אנשים שלא בהכרח נמנים עם האלפיון העליון, בוחרים בערוץ השקעה זה של דירת נופש. באופן זה, בכל פעם שיש חופשות, חגים או סתם בא להתפנק, נוסעת כל המשפחה לדירת הנופש ומעבירה שם את החופשה באוירה בייתית ונעימה.

קיימים מספר מיקומים בארץ בהם התפתחה תעשיית דירות הנופש, אחד מהם הוא הרצליה. דירות נופש בהרצליה הינן משהו שצובר תאוצה עקב המיקום האטרקטיבי של העיר לצד הים והקרבה למקומות הבילוי בעיקר בתל אביב.
לאורך המרינה בהרצליה מתפתח איזור שרובו ככולו דירות נופש, חלקן קיימות כבר מספר שנים וחלקן בבניה.

לדירות אלו מגיעים הן תושבים מקומיים שכאמור בחרו באופציה זו כהשקעה לטווח ארוך, אולם מגיעים גם הרבה תיירים יהודים מחו"ל שעבורם דירת נופש בהרצליה הינה הפתרון האידיאלי לחופשה בארץ הקודש.

עקב הביקוש הרב לדירות נופש בהרצליה על ידי תושבי החוץ הרף של היוקרה והפאר של דירות אלו כל הזמן עולה, וזה בא לידי ביטוי בעיקר בנושא עיצוב הבית. עיצובן של דירות הנופש נראה כאילו הוא הולך ומתעצם, וניתן לו דגש רב משנה לשנה, והפאר הניבט לעין מדירות אלו רק הולך ועולה. נראה כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא, ויש בהחלט עוד לאן להתפתח.




אין תגובות: